julen 2015

Julen 2015 kom och gick. Vilhelminas första jul och hon blev 9 månader i samma veva.
Det går så fort allting nuförtiden. 

Det blev att fira jul med barnens farmor, farfar (kusiner, fastrar, farbröder) på förmiddagen och sen på eftermiddagen kom mormor, morfar & morbror. 
God mat, gott fika, tomten som kom med klappar. Massa klappar till både stora & små. 
Varken Holly eller Vilhelmina var rädd för tomten, Holly var tvärtom - helt lyrisk! 😊 
En helt underbar jul med andra ord. 🌟
(uppdaterar med kort från julen en annan dag, alla kort togs med systemkameran, så har inga på telefonen som jag förövrigt bloggar från)! 😬 😄

Juldagen spenderades hos farfars igen, mat & julklappsbyte för de vuxna. Massa bus för alla 8 kusinerna.

Idag har jag plockat bort all jul, endast julgardinerna är uppe men de tar jag och byter nån dag till veckan. ✨

Nu ska jag följa kidsens exempel, sova! 😪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback