19 Maj 2014

Så härlig start på dagen, frukosten intagen just efter åttasnåret och sen dess har vi varit ute på baksidan! Kaffe och bulla i värmen, de satt bra! :) Holly poade på med pinnar, gräs och grus å dissade leksakerna! ;)
Blir nog att montera sandlådan åt helgen, jag ska bara bestämma mig vart jag vill placera den.
Jag har just lagt lillan, så nu sover hon så sött! Sen blir det säkert att fara ut en sväng till, kanske tar med oss mellis till lekparken. :)




Ha en fin måndag allesammans!
kram


Kommentarer
Postat av: moa

Så härligt ni verkar ha det:-) är lustigt vad kul dom kan ha med stenar och kottar,jag misstänker att nån blir grinig när det ska klippas gräset här hemma!är för stunden mer stenar än gräs på gräsmattan.

2014-05-19 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback