Regn i januari.

Hej!
Jag har uppdaterat säkert tre ggr sen sist, men när jag då ska trycka på "skicka inlägg" knappen har jag alltid blivit utkastad, så frustrerande att jag inte har orkat skriva om allt en gång till. Så jag hoppas det fungerar bättre denna gång.

Jul och nyår har hunnit passera, Vi tog oss igenom det med förkylning! Förra året var det magsjuka och före jul så "gjorde vi bort" förkylningen, så vi trodde att detta var vunnet och att vi äntligen skulle få vara friska denna jul. Men icket, eller jul var vi friska och mamma och pappa kom till oss i vanlig ordning, med god mat och fika. :) Holly fick en massa julklappar som räckte ända till annandagen att öppna (hon blev så trött på julafton), så hon hade jul flera dagar, perfekt! :)
Sen så har Benny varit ledig under hela jul och det ha varit väldigt skönt att ha honom hemma tyckte både jag å Holly! :) Nu är det nästan lite konstigt att han helt plötsligt börjat jobba och vi är själv på dagarna. :)
Nåja, efter jul kom syster med familj upp och nyår skulle firas i Arvidsjaur med dom, men då blev både vi och alla i Arvidsjaur sjuka, så vi firade hemma och de firade med mamma å pappa. Holly har först idag blivit sig själv efter sista förkylningen som har suttit i 1,5 vecka med hosta, feber m.m Det ha vart en tuff period, är så jobbigt när hon inte är sig själv.. Men nu börjar vi komma tillbaka som sagt! :)

Idag regnar det, helt sjukt hur vädret är!
Nu har lillan just ätit lunch så vi ska ta vagnen och gå på Ica och handla lite!
Ha en fin dag allesammans!



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback