Kalla dagar och magsjuka.

Det har varit några kalla dagar nu, så vi har väl inte vistats så mycket utomhus precis. Jag åkte på magsjuka tidigare i veckan och kan nu meddela att jag är less på alla sjukdomar som härjar! Jag håller tummarna för att Holly och Benny klarar sig!
Idag kom vår nya skoter och vår motorcykel åkte med Ain nya ägare. Känns både och, vi har mer gagn av en skoter som vårt läge ser ut nu men det är en sån härlig känsla på hojen.. Men om några år kanske vi har en hoj igen! :) Det ska bli himla härligt att fara ut med skotern till helgen, hoppas på lite mildare grader bara.
Annars händer det som lite, ser framemot måndag när jag ska få mina naglar fixade av fina Nellie! Har inte så mycket inplanerat här framöver, vi tar dagarna som de kommer.

Stora tjejen med dockvagnen och "latten" i handen! :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback