Underbart väder!

Idag är det riktigt fint väder, blir att spendera dagen utanför dörren! :)
Igår var vi på badhuset, det var riktigt skönt och Holly tyckte att det var kul att få plaska! Sen somnade hon som en stock i vagnen, det tar på krafterna att bada säg.
Hon fick smaka majskrokar för första gången igår, det gick väl men var ingen superhit! hihi.. vi gör ett nytt försök idag.
Tand nr två har du kommit, hon håller verkligen att bli stora tjejen ju, lillgumman våran! :)





Farmor var barnvakt igår, för första gången medan jag var en sväng på sjukan. Det hade gått finfint utan ledsamheter så det kändes bra! :)

Nu ska jag dricka upp mitt te - med smak av blåbärsmuffins! :) Sen köra igång en tvätt och efter det ska vi ut och njuta av vädret!

Ha en fin dag allesammans!
- du betyder allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback