Fredag.

Idag har vi haft en innedag, med ett avbrott på en timmes promenad i det blåsiga vädret.
Jag har städat, så nu luktar (och är) det så fräscht! :)

Holly har alltid ratat flaskan, provade med ersättning för några månader sen när jag trodde hon fick i sig för lite mat (vilket hon verkligen inte fick) och flaskan gillades inte. Har provat senare med välling, men det har varit samma visa! Men ikväll, då hände det!! Skulle testa med vällingen igen och vad hände - jo, lillgumman åt upp all välling på två röda, som hon inte gjort annat än använt flaska! ;) Så vi kör på vällingen imorgon igen och hoppas detta håller i sig!

Annars är det lite kämpigt för lillan, antar att det är smågaddarna som spökar. Hon hinner i regel bara sova en timme för kvällen, då vaknar hin och är jätteledsen. Hon somnar dock om direkt när man lyfter upp henne, sen när man lägger henne igen dröjer det inte mer än 10 min så är det samma visa - och så håller vi på! :-(
Igårnatt så la jag henne i vår säng efter några gråtvändor, och då sov hon tre timmar i sträck! Tryggt att sova hos mamma & pappa när tänderna spökar, kanske?

Imorgon, lördag - vi har inte planerat något alls för helgen. Vi får se vad den bjuder på när vi vaknar imorgon! :)


Mor & dotter.


Alltid lika glad! <3


Nu blir det iaf slötittande på hockeyn.
Ha en fortsatt bra kväll.
kram
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback