Fjärde maj, lördag!

Vi började sedvanligt med en morgonpromenad & ett fika på caféet. Efter det blev det lite shopping på XL bygg & blomsteraffärn'! :)
Farmor & farfar har varit förbi en sväng, innan de nu drar till Turkiet! Hoppas ni får fint väder & njut för fullt!! :)
Vi grillade till middag, med farbror Robin. Gu'se gott det är!! Grillat, rotgrönsaker i ugn, tzatziki & grillade majskolvar! Mm.. kunde inte bli bättre! :)




Jag & Holly invigde vårat badkar ikväll - oj så roligt hon tyckte det var! Hon kunde ha fortsatt plaska hur länge som helst! Så roligt att hon älskar vatten & att bada! :) Blir att bada sådär hädanefter, funkade riktigt fint och sen får hon ju busa lite också! ;)
Efter badet blev det välling för lillgumman och ikväll gjorde jag mer än igår, Holly åt upp allt och somnade sen med flaskan i munnen! <3




Justja, Holly har ratat mangopuré som man köper färdigt, så jag testade göra egen och det gick verkligen hem! :))

Så nu ska jag och Benny bara slappa i soffan, vilken inte alls känns fel! :)

Ha en fin lördagkväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback