29 maj 2013 - tar upp detta igen.

Hej!
Jag har tänkt på att efter jag skaffade instagram så blir det färre uppdateringar här. Lite tråkigt kan jag tycka, så jag tror jag ska lägga instagram på is ett tag å hellre skriva ett inlägg eller två. Fåse hur länge det går. :)

Igår var jag till sjukgymnasten, andra besöker vilket resulterade i min första akupunkturbehandling och en tejpad axel. Jag har alltid haft överrörliga leder, sen jag var liten och nu är det så att armkulan har åkt fram och ur axelskålen/fästet - allt pga att armen är överrörlig. Man känner sig lite handikappad utan en arm kan jag meddela, men tur i oturen så är det vänster arm som är drabbad.

Sommaren har verkligen kommit nu, vi har haft kanonbra väder i säkert en vecka nu och det ser ut som att de ska hålla i sig. Det är så skönt att klä lillan i sommarkläder och bara lägga ner henne i vagnen och gå, slippa klä på flera lager kläder! Älskar sommaren!!

Idag blir det en promenad med Jessica & Emilia, sen får vi se vad vi hittar på. Ska på apoteket och inhandla lite grejs som tagit slut här hemma.

Jag & Holly önskar er alla en härlig dag!
- livet leker.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback