Större.

Jag köpte ett större köksbord i lördags, eller rättare sagt så skickade jag mamma och pappa att köpa det! Det är ett ekbord det med men ett 180'is!
Pappa har jobbat hela helgen med att slipa och lacka/olja in det, så det blev galet fint! :) Tur att jag har en pappa som är "allt-i-allo", han fixar allt från balfrisyrer till att lägga golv och fixa möbler som jag fyndat! :-) Inte alla som har en sån pappa kan jag lova! :-)
Så ikväll kom han med bordet och jag blev väldigt nöjd, nu ryms vi lugnt sex stycken runt bordet utan att sitta trångt!



Jag har alltså ett 160'is ekbord till övers och salu om någon är i behov! :-)

Benny har vart superduktig idag, stått vid spisen halva dagen och lagat två olika middagar/matlådor. Jag har putsat lite fönster och poat på med lite tvätt och sånt.


Min duktiga, putsade några fönster igårkväll!

Holly somnade kl 20.30 ikväll, så vi har lyxar till det med torrkött och dricka till Wallander! Det var längesen vi hade egentid vid denna tid på kvällen! :)



Mamma och pappas älskling!

Nä, nu snart blir det sängen!
- finast av allt är kärleken.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback