Sjusovare!

Det har vi minsann.. Holly vaknade kl 7, så medan hon åt vällingen gjorde jag mig klar inför dagen och när jag kom in i sovrummet igen så sov lillskruttan, vilket hon gör fortfarande! :)
Så idag blev det frukost ensam till nyhetsmorgon på tv4.



Lillan vaknade förresten kl 1.30 inatt.. och hon vägrade somna om så jag gjorde en vällingflaska vilket gick ner väldigt snabbt och då somnade hon som en klubbad. Det var längesen hon åt på natten, säkert en och en halv månad sen sist.. ska hon börja med det nu måntro?! Nåja, återstår att se.
Vi ska på mammaträff idag, kl 10.15 - så snart måste jag nog ta och väcka min sötnos ur hennes skönhetssömn, så vi hinner bli klara! :)

Ha en fin måndag!
- gulligullan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback