Morgonstund har guld i mun!

Och jag var upp och tig en Ipren kl 06.10!
Jag tror inte att Ipren är så snäll mot magen, det gör typ ont efter jag tagit dom - så dehär var nog sista nu går jag över till vanlig hederlig alvedon!




Alla i huset sover, Holly somnade kl 24.00 prick! I sin egen säng också. Vi var ut och raggade runt lite igårkväll, nå skogsvägar i förhoppning om att vi få se nå spännande djur (björn) eller så, men det blev bara ett rådjur!
Det var så härligt, vi var ute till efter elva och himlen var sådär aprikosmysrosa-varm! :) Älskar verkligen sommaren! <3

Ska försöka sova en liten stund till, Holly lär vakna om en tumme och då är det full rulle! :)

Ha en finfin lördag!
- kärlek.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback