Canon Eos 600D

Jag beställde en ny systemkamera förra helgen och idag åkte vi till stan och hämtade den! Det blev en Canon eftersom jag har haft en 400d tidigare och varit väldigt nöjd samt att jag har lite extra utrustning som även passar till denna kamera. Ska bli superroligt att sätta igång och ta en massa bra kort nu, det kliar rent i fingrarna och jag vill bara att batteriet ska ladda klart!! :p



Blev även middag på "korvgubben", Benny körde dubbelt upp (han blev inte mätt, så han beställde en till burgare), jag & Holly blev väldigt nöjda med våra meal! :) Holly fick dock lasagne som jag tagit med innan vi for hemifrån. ;)

Nu ska vi avsluta denna kväll med en tekopp!
Ha en fortsatt bra kväll allesammans!
- happy!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback