Bus & middag.

Jag har varit hos sjukgymnasten, resulterade i att jag ska fortsätta som hittills, nytt besök nästa måndag.
När jag hem möttes jag av två pudlar, en Holly och en farmor som var ute och tog en nypa frisk luft. :)
Jag och Holly busade lite, öppnade posten som bestod av ett paket från Hollys moster & kusinerna Siri & Eskil.
Hon fick en söt tröja, byxor, strumpbyxor, body, sandlådeleksaker, en teckning från Eskil och ett kort från moster. Tack så jättemycket för det!! :) Det var superfint alltihop! <3



Sen gjorde jag middag, idag blev det "lax a la Marta" med potatiskroketter, mycket gott vill jag lova!! :)
Nu sitter jag och dricker lite vatten innan jag ska ta itu med att plocka bort efter maten sen fixa Hollys middag, hon åt så sen lunch idag så vi förskjuter lite på mattiderna. ;)

Ha en fin kväll!
- love.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback