Andra delen av dagen.

Så har det blivit kväll, vi har hunnit vara med Jessica & Emilia, farmor har varit barnvakt och jag har vart hos sjukgymnasten. Nu har vi gått över på ett annat tejp som ska dra upp axeln och vara mer elastisk, sen ska jag prova nå starkare smärtstillande/inflammationshämmande tabletter.. hoppas de hjälper!!
Vi var förbi Leena och hämtade kläderna, bla två klänningar! :)
Nu när min axel inte vill det jag vill, får Holly poa på lite mer själv (inte bara bli buren av mig, hihi), hon har blivit riktigt duktig, sitter nu superstabilt, går med gåstolen, masar fram och har visat tendenser till att vilja krypa! :) Ikväll åt hon vällingen helt själv, låg i tvrummet och myste! :) Vårat gotroll!! :)




Vi har just druckit kaffe och nu är Benny ute med Nemo, fåse när lillan blir trött - blir att ta de lugnt i soffan tills dess! ;)

Ha en fortsatt fin kväll!
- glöm dina bekymmer,
imorgon kommer nya.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback