26 juni - kortisoninjektion.

Holly gick igenom 8-månaderskoll galant igår, hon både såg & hörde! ;)
Lillgumman väger nu 8540g och är 69cm lång. :))
Idag var jag hos läkaren för att kolla upp min onda axel som jag gått med sedan mars månad. Det har bara blivit värre och nu får jag bara upp den i en 30 graders vinkel.. vilket inte är så bra, men det smärtar verkligen!
Nåväl, en kraftig inflammation konstaterades så jag fick en kortisoninjektion i axeln, inte de mysigaste jag vart med om men det kan liksom inte bli sämre känns det som. Hoppas nu att detta hjälper och att jag äntligen kan bli kvitt denna smärta och få tillbaka rörligheten i armen samt mitt liv!!
Om fjorton dagar blir det sjukgymnasten igen för att träna upp de som gått förlorat.
Medan jag var på vc så var farmor & farfar hemma med Holly, det hade gått superbra! Sen var det så lyxigt att farmorn fixat lunch, så det var bara sätta sig att äta! :) Avrundade med kaffe och sen for dom, medan jag diskade undan (3 koppar för att vara exakt, för resten hade svärmor fixat) så somnade Holly i vagnen.. inom loppet av typ 3 min! :) Det var prefekt, så jag fick ta de lilla lugna.
Jag väntar på att smärtlindringen ska släppa, för då skulle jag tydligen. få dubbelt så ont som innan men sedan skulle det vända igen och bli bättre - förhoppningsvis! :)



Hon har sina speciella sovstilar! :)

Nu blir det en kopp kaffe
snart, sen se om Holly vill göra kväll!
Ha en fin kväll!
- efter regnet kommer solen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback