24 juni - provar igen!

Jag hade just skrivit klart inlägget till bloggen i lördags men när jag skulle skicka iväg det så var det något fel med blogg.se, så allt försvann! Blev rätt så bitter och struntade i att testa igen.

Nåväl, jag gör det ett nytt försök nu istället då.
I torsdags blev Hollygumman 8 månader! Åtta månader!! Stoppa tiden, någon! :) Det går alldeles för fort, återigen så var det ju i förra veckan vi kom hem från BB med vår lilla skrutt! Men tydligen har det gått några fler dagar.. börjar jag inse! :)
Hon är verkligen det bästa, det bästa!!



Fredagen, midsommarafton, spenderades hemma under förmiddagen med diverse pyssel och sen mitta'dan for vi till Gissträsk och fikade. Alla Bennys syskon (utom Robin) med familjer och Hollys farmor & farfar var där - mycket trevligt!
Vi for hem vid middagen och hade en lugn mysmiddag, var verkligen härligt. Avrundade kvällen med kladdkaka & jordgubbar när Holly hade gjort natt. :)



Lördag, igår, for vi till mormor & morfar. Fikade go'tårta (lemoncurd tårta med maräng och sockerkaksbotten samt jordgubbar) och åt (renskav & färsk potatis) gott, Holly fick lite saker även mamman. Tack så mycket för det!! :)
Alltid lika roligt att vara hem & träffas!
Tack för en bra dag!



Idag, söndag, åkte Benny på jobb söderut och blir borta hela veckan! Så vi ska ha mysvecka jag & min älskade dotter! :)
Hon gjorde natt kl 22, så nu ska väl jag också passa på att sova en stund så man är pigg och utvilad imorgon! :)


God natt allesammans!
- take care.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback