18 juni - mardröm.

God förmiddag.
Igårkväll gav jag Holly en gröttallrik och små smörgåsbitar till kvällfika, hon äter annars välling och är så nöjd över det, men jag har tänkt se hur länge hon håller sig på gröt -!om det fungerar lika bra som vällingen. I regel sover hon hela natten på välling, eller så kan hon vakna vid kl 4 och ska ha en flaska sen sover hon till kl 8-9. Hon somnade strax efter att hon hade ätit igårkväll, vid kl 20 och sov till kl 21, hon skrek - herregisses vad hon skrek! Varken jag eller Benny har vart med om dess lika och just detta skrik kände vi inte igen heller, faktum var att hon sov fortfarande.. det dröjde säkert fem-tio minuter innan hon vaknade. Först trodde vi att hon hade ont i magen eftersom det var längesen hon fick gröt, men när hon väl vaknat så var hon på bra humör och skrikandet upphörde. Jag tror nu mer på att det var en mardröm!! Lillgumman, är verkligen jobbigt när hon är ledsen - det känns verkligen i mammahjärtat!!

Hon vaknade kl 3.30 och fick välling sen somnade hon om till kl 8, skönt! :)
Idag har jag sjukgymnasten, hoppas på att bli bättre snart! Det är lite (läs mycket) frustrerande att inte kunna använda en kroppsdel, som man är så beroende av vad man än ska göra!
Nåja, snart så blir det nog ordning på det med! :)




Nu, frukost!
- fånga dagen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback