15 juni - Sicken helg.

Igår, lördag, var det dags för den årliga bilträffen här i Norsjö. Vädret var inte det bästa, gråmulet och skurar. Men mestadels var det uppehåll, sån tur var! :)
Senare på kvällen var det dags för mamman i huset att lämna över allt ansvar till pappan - Brolle & Nanne skulle uppträda på Rännarn', det var hur roligt som helst! Trevligt sällskap och galet mycket folk var det inne på området! Var ju ändå sisådär över 1,5 år sen jag var ute sist, så detta var verkligen kul. Men hur roligt det än var så kommer det dröja innan jag ska ut igen, jag har blivit rätt bekväm av mig sen vi fick Holly.. hehe! Det är rätt skönt att ta det lugnt hemma efter lillan somnat, liksom! ;))
Så nästa gång skickar jag ut pappan så han får roa sig! :) Förresten, dom hade haft värsta myskväll medan jag var ute på galej! Hon hade somnat i tid, så Benny fick lite välbehövlig egentid med sitt tv-spel! ;)



Idag har vi satt upp våra nya dvdställ, blev väldigt bra! Sen har vi mest tagit det lugnt, det har varit regnigt - så innepyssel satt på sin plats! :)

Måndag imorgon, fåse vad veckan har att bjuda på.

Hoppas alla har haft en bra helg!
- underbart.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback