1 juli - ny månad.

Oj, vad det går fort.. Första sommaren jag är ledig, började sommarjobba när jag gick i åk 7 och har som sagt inte varit ledig en enda sommar sedan dess! Aldrig har väl en sommarmånad gått såhär fort som nu?! Jag njuter varje dag!
Igår satte sig Holly upp från liggande av egen maskin, hon skyndar långsamt vår älskade lilla unge! :))
Hon har hunnit med att riva ner en blomkruka och dvdspelaren.. hon är snabb når hon väl vill.. ;-)
Nu ligger lillgumman och sover i vagnen, hon har börjat somna själv - nu räcker det med att lägga ner henne med snutten och kaninen så somnar hon på direkten! <3

Nu ska jag njuta av en kaffekopp sen göra lunch åt gumman!

Ha en fin dag, på återhörande!
- Underbart.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback