2013-01-27 otroligt mycket!

Här kommer ett mobilinlägg.
Sitter i soffan och ser på skidor, mest för att det var på den kanalen när jag satt mig med Holly i famnen. Ja, hon har nyss somnat och jag hoppas hon vill sova en stund! :)
Hon är dock en mycket nyfiken tjej, som inte riktigt har tid att sova - kan ju missa nå intressant! ;) Sötisen våran!

Det händer verkligen nya saker varje dag känns det som, med Holly! I förrgår upptäckte hon sin egen hand, låg och studerade den väldigt noga både med ögonen och andra handen! så roligt att se alla nya framsteg! :)
Tänk att hon är över 3 månader redan, tiden går så galet fort alltså!! :)

Igår for vi till Lycksele, fikade på Indo och shoppade lite, blev lite kläder till Holly, såklart! :)
Sen hälsade vi på en Daniel & Emelie, var dock bara Emelie hemma. Dom har byggt ett nytt hus och det var riktigt, riktigt fint! :) Det var riktigt trevligt att träffa henne iaf!

Idag har vi bara en myssöndag, vi gör inte mycket alls - Benny klipper Nemo, Holly sover & jag tar det lugnt i soffan. :)

Justja! Har ju glömt att nämna att Holly fick en liten kusin den 6 januari, en liten Elvin kom då till världen!
Grattis till faster Marina m. familj! :)


Faster/morbror & kusinerna. :)


våran mystjej! :)


På återhörande gott folk!
- kärlek till min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback