2013-02-22 fyra månader och två dagar.

Så har Holly redan hunnit bli fyra månader! Galet, bromsa tiden lite.. en månad eller två! :)
Hon växer och utvecklas för var dag som går, pratar och skrattar högljutt och nya favoriten är att göra spåttbubblor, hihi. :)) Älskade lilla barn! <3


På fyra månadersdagen! :)


Jag & Benny har åkt på värsta förkylningen och idag hostar även Holly, dock inte mycket och hon låter inte tät, så vi får hoppas att det stannar där!
Idag kommer mormor & morfar, det blir trevligt! :) Imorgon ska jag baka lite, för på söndag fyller Benny år.
Förra helgen sålde vi bilen, så nu är vi ute efter en ersättare - vi har en kandidat som är mycket intressant, så vi får se hur det blir. :)

Nä, nu ska jag se vad min lilltjej vill - kanske träna lite i gymmet. ;)

Ha en underbar fredag!
- kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback