Växlande.

Hej!
Onsdag idag, vår dag var väldigt nära på att börja på tok för tidigt! Holly vaknade kl 4.15 och tyckte att det var dags att stiga upp, hon var klarvaken!


Dags att stiga upp?

Men hon låg så snällt å tjollrade på med nappen och verkligen studerade den från alla vinklar, så jag lät henne ligga i hopp om att hon skulle slumra till! Icket, hon låg å pysslade på till kl 5.20 och då tog jag över henne i vår säng för att mysa lite innan vi skulle börja vår lååånga dag!
Men vad hände? Jo, hon somnade och vi sov sen till kl 7.40! :) Lite mer human tid att stiga upp tycker jag allt! ;)

Sen blev det en promenad med Jessica & Emilia, blev två svängar fram till lunch! Det är växlande väder idag, blåsigt och mulet, lä och soligt å varmt! :)
Efter promenaden har vi mest chillat vid tv'n & lyxfällan!

Nu ska jag dra igång med lite donutbakning och sen är det nog time för att påbörja middagen!

Ha en fin eftermiddag!
-kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback