våren är äntligen här!

Igår, lördag for vi till Umeå för shopping!
Var väldigt längesen vi besökte denna stad och det var verkligen trevligt att strosa omkring där! :) Holly skötte sig riktigt bra, hon sov mestadels! Vi införskaffade en ny vagn på Barnens hus, blev en Kronan sulky, sittvagn med fullt liggläge! Så nätt och smidig vagn, det var nog dagens höjdare! :) Eftersom en del av målet med Umeåresan var just att hitta en vagn så hade vi inte med oss någon, så det blev invigning direkt av agenten och Holly godkände den med att somna nästan direkt! ;)
Benny köpte sig ett WiiU så han sitter bänkad framför tv'n nu, vilket han gärna får! :)
Vi har haft farmor, farfar & faster Marina m.familj på tårtbesök idag! Synd att faster Jannike & deras familj inte kunde komma (pga migrän), fast kusin Isabell följde med mormor & morfar å representerade deras familj! ;)
Fick en superfin klocka av dom alla, en som jag har spanat in ett tag dessutom! :)
- tack! :)
Efter att alla åkt så for jag, Holly & Nemo ut på en promenad, idag är det kanonfint vårväder - varmt! :)
Sen sov lillgumman en timme ute på bron så jag och Benny fick dricka kaffe i lugn och ro. :)
Nu däremot blir det hockey och sen nå middag - tacopaj!


Kusinmys, Elvin & Holly.


Go'fika!

Klockan jag fick & teckningarna från Isabell.

Fredagsbuset, detta gjorde matte glad - att Nemo har fått en ny buskompis!


Det som inhandlades i Umeå igår!

Ha en fortsatt bra söndag allesammans!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback