Arvidsjaur.

Jag, Holly & Nemo for till Arvidsjaur i söndags, vi har skjutsat mormorn till Piteå på lassa idag. Efter besöket där blev det stan, fyndade två kortärmade bodysar och två par jeans till lillan, samt hand/fotavtryck i ram som jag ska pyssla med nån dag framöver.
Vi har haft regn mest hela dagen, lite deprimerande är det ju! Nu vill vi ha lite skön vårsol! :)


Redo för Piteå!


Igår eftermiddagen/kväll blev det en härlig promenad på två timmar med min kära vän Ida, precis som "förr i tin"! ;)
Det var riktigt kul att träffa henne och jag hade en väldigt nöjd Nemo efter promenaden också. :)


Mina skatter, sover så gott.


Blir en natt till hos mormor, vi kom hem från Piteå kl 19, så det kändes smådrygt att köra hem till Norsjö direkt, så vi stannar till imorgon. Blir ev att stanna till kvällen, Benny skulle uppöver imorrn och kommer passera Arvidsjaur påväg hem, nångång under kvällen - så majbrasan kanske vi hinner med. :)

Har planerat in en promenad med Ida imorgon på förmiddagen, sen hade vi inga vidare planer. Vi ser vad som händer. :)

Go'natt allesammans!
- mitt hjärta ler.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback