26 april, fredag!

Idag har vi varit ute mest hela dagen, varit en sväng på Öppna för att göra hand & fotavtryck, sen när jag kom hem gjorde jag det igen fast i Hollys ettårsbok. :)
Ska köpa en ram imorgon så jag kan hänga upp avtryckaren. :)

Köpte mig ett par nya skor idag också, lite mer bekväma skor eftersom det blir rätt många långpromenader för vår del! :)
Sen matchade dom ju mitt hår, så det var ju bara ett plus! ;)




Benny jobbade sent idag, som typ hela denna vecka - så det ska bli skönt med helg och faktiskt hinna träffa honom lite. :)
Det är även marknad och företagsdag här imorgon, så det blir att gå på samhället en sväng!




Nu väntas en lugn stund i soffan.
Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

- lycka!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon är allt bra söt den där Holly :-)

2013-04-27 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback