2012-10-31 God natt!

Go'mitt i natten.

Jag och lillan är vaken, hon bestämde redan kl 22 att det var färdigsovet för inatt!
Det är tur att de sänder massa serier på nätterna, på tv! Som exempelvis Two and a half men osv :)

Vi hade ju bvc idag/igår och Holly hade gått upp 175g (väger nu 3515g) på 4 dagar, inte illa! :) Snart är hon på sin födelsevikt! Lilltjejen våran! <3
Blir att mäta henne till veckan, så spännande!!

Det ha varit värsta snö/blia vädret idag/igår, så vi hann oss aldrig ut på någon promenad - men idag ska vi försöka hinna på varuhuset för att kolla om nå krokar till hallen samt på Knut'n för att se om dom möjligtvis har något slags bord eller dylikt.. vill ha lite avställningsyta utmed skötbordet! :)

Nåväl, nu har lillan slutat jollra & sover (ta i trä), så jag ska följa samma exempel.


Grattis på din allra första namnsdag, lilla hjärtegryn! Och grattis mormor på vår namnsdag hälsar Holly! :)

På återhörande!
<3
- älskar mitt liv & min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback