2012-05-22

Nu äntligen har våren kommit, inte en dag för tidigt!! :)
Igår spenderades all tid ute, först lunch med Marina & William (fast han sov). Och sen for vi hem till oss en stund, fikade och W fick sträcka lite på benen. Sen gick vi en promenad - Norsjö runt.
Och Senare på kvällen var jag & Benny ute och gick, är så himla skönt ute nu alltså.. det är bara att passa på medan det håller i sig.
Städade i förrådet igår förresten, det resulterade i 4 flyttlådor till Knut'n, så skönt att rensa alltså! Kan har värsta kaffebjudning i förrådet nu, blev hur rymligt och stort som helst! ;)

Idag for Benny till Finland på jobb, jag & Nemo for till Marina och sen kom Jannike & svärmor också så då for vi ut och gick, Norsjö runt idag med och sen avslutade vi med glass & surr. Mycket trevligt! :)
Är så glad att jag har er.

Svärmor kom förbi en sväng nu ikväll också, så hon fick hjälpa mig att få upp torkvindan - bråkade med den tidigare idag och den ville inte veckla ut sig alltså. Men, med lite hjälp från en kunnig så kan jag nu tvätta och hänga ut imorgon! hihi..
Det luktar så gott när man har hängt ut tvätten, ser nästan framemot att tvätta känner jag.. hihi!

Bjuder på lite färska kort. Enjoy.

Jannike. Marina & William.Svärmor.
Jannike, Marina, William & Svärmor - dagsfärska kort.


morgontrött pudel.En dagens.
En morgontrött pudel, dagsfärskt kort. Och jag i gårdagens outfit.


Ha en bra tisdagskväll allesammans.
Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen, för det är jag minsann värd. ;)
           ♥
- lycklig som få!!!





Kommentarer
Postat av: jannike

Vi är glad att vi har dig med! :)



Jag håller helt och hållet med! Det är så himla skönt att få hänga ut tvätten. Känns som om man skulle kunna renbädda varje dag nu mera ;) KRAMAR

2012-05-23 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback