2012-05-20

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade.
Beror nog mest på att jag har jobbat den sista tiden och efter jobbet är det mycket annat som ska hinnas med - och då blir bloggen lidande.
Till veckan ser det lugnt ut, har inget inplanerat. Bara hundträning på lördag, i Skellefteå.
Ska bli tokspännande, tror dock att det kommer gå galant. =)

Har hänt massor sen sist på alla plan, men jag har glömt hälften så det blir ingen update om de dagarna jag vart borta från bloggen.
Får helt enkelt ta nya tag från och med idag. :)

Nu har vi gått in i veckan 18 (17+1), gusisändå vad tiden springer iväg.. tycker det var nysses vi var i vecka 4. :)
Men jag klagar inte, tvärt om. :)
I tisdags så kände jag pyret för första gången, vilken känsla.
Svårt att beskriva, men det är som alla säger - som en fjäril/fisk som sprattlar och har sig.
Underbara känsla! ♥
Snart är det dags för UL, som vi längtar!! Inte många dagar kvar nu, shittans. :)
Tyckte det var en evighet bort när vi fick hem brevet i brevlådan med tid för UL, men som sagt, nu är vi snart där! :)

Mamma & pappa var förbi i lördagskväll, vi fikade gott - jordgubbar, melon, grädde/glass & bullar. Mumma.
Sen så fick jag mina grejor till rabatterna på baksidan, som ska förhindra att ogräs kommer in till blommorna typ. Blir kanoners kanon, synd dock att det har varit regn hela helgen bara,
hade gärna satt upp ogrässkydden idag och krattat gården - men det får vänta till i veckan.
Har iaf möblerat om i sovrummet samt datarummet & gjort klart i klädkammaren samt sorterat och kastat onödiga saker som bara tar plats.
Så det blev jag riktigt nöjd med, sen så har jag hunnit med att baka idag (morotskaka på Bennys begäran) medan han badade Nemo. Perfekt dag för sånt pyssel när vädret inte tillåter något annat helt enkelt. :)

Nu väntar vi bara på att pappa ska komma om en sväng på en kaffekopp innan han drar vidare på jobbet. Sen efter det blir det nog en promenad med Nemo (nu har solen kommit fram och det har spruckit upp, lagom till när helgen är slut) och efter det blir det sängen minsann!

Ny kudde.vår nya hoj.
Lite nytt i soffan.
Vi har hunnit byta hoj också, så härlig den är!

lördagspyssel.Premiärgrillning.
Lördagspyssel, sorterat massa kort och endel fick sig in i ramar. :)
Blev premiärgrillning igår, otroligt gott!


Morotskaka.
Och idag blev det att baka morotskaka, mumma.
Svärmor kom precis i rättan tid, just när kakan blivit klar. Timing. ;)


Ha en bra kväll allesammans, vi hörs till veckan! :)
            ♥
- kärlek på hög nivå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback