2012-03-21

Go'kväll!
Sitter på jobbet nu, har gjort bort städet och snart blir det att fika lite så man överlever natten. :)
Hade helst velat stanna hemma ikväll, B kom hem sent och Nemo var så mysig..
Sen så lockar sängen vill jag lova. Har som vant mig att sova som folk nu ett tag, dvs nattetid eftersom jag jobbade dag förra veckan.
Men nu är det två veckor med nattpass..
Kan erkänna att jag trivs bra med lite dagjobb emellanåt så man får ett vanligt liv, vanliga tider.. :)
Nåväl, det var verkligen vår idag! Solen värmde bra vid solväggen på altan.
Så det blev en mysdag i solens tecken.. Åh, jag älskar verkligen denna årstid. Nu går det undan! ;)
Jag funderar på att göra om bloggen lite, måste bara ta mig tid till det.
För när man väl börjar göra om vill man helst göra klart samma dag. :)
Så jag satsar på till helgen någon dag.
Nä, detta duger inte. Plikten kallar.

Ha det fint alla! På återhörande.

- Fjärilar i magen. Love.♥

Kommentarer
Postat av: Mattias

Väntar med spänning på nya bloggen! Hur ska du förändra den? Har också kommit igång med en blogg men det handlar om politik, än så länge. Kanske jag börjar skriva mer personligt och vardagligt längre fram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback