2012-03-06

Börjar detta inlägg med att Gratta min pappa,
några dagar i efterskott i bloggen (3/3),
på hans födelsedag
! :)

Det har hänt en hel del sen sist, vi har bland annat flyttat ner sovrummet till gillestugan och det blev grymt bra!! Att vi inte gjort det tidigare. ;)
Nu har vi ett gigantiskt sovrum, som kommer vara tacksamt till sommaren
(blir så varmt på övervåningen så man kan knappt vara där)
och i källaren är det ju alltid svalt & skönt!
Lillrummet på övervåningen (det gamla sovrummet),
kommer att inredas till Bennys spelrum - det kommer bli kanonbra!

Det var ju grymt bra väder helgen som var, så vi gjorde bort massa sysslor kring huset..
Benny skottade av garagetaket & altantaket medan jag och Nemo höll ställningarna på marknivå. ;)
Sen var vi till Lycksele, på den årliga marknaden.
Shoppade inte nå vidare mycket.. lite smågrejs på Åhléns och såklart att vi tog oss en langos!!
Mumma så gott det är alltså!
Blev att köpa med sig några munkar hem, som alltid!
Under söndan' blev det en sväng med skotern, jisses vad roligt det var, hihi.
Och skratta gjorde vi också, där vi hamnade ett tag.. ;)
Sen avslutades helgen med middag hos svärfars,
 - alltså en kanonhelg har passerat och blitt minnen.

Jag jobbar hela denna vecka, känns väl sisådär..
Var inte så supertaggad, men det är bara bita ihop!
Efter denna jobbarhelg är jag ledig en iaf och den längtar jag redan till. :)

Nåväl, gott folk.
Nu ska jag ta och kolla läget lite på bygget.
Återkommer senare (med bilder denna gång).
Simma lugnt.


- Jisses vad jag älskar mitt liv & tack för att du gör det möjligt, sweetheart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback