2012-06-21 Stormig natt.

Hej hallå!
Sitter på jobbet just nu, har det väldigt lugnt (här inne). Ute däremot stormar det se'nanting!
Visst är det bedrövligt - snart midsommar och man måste vara klädd i tjocktröja om man ska vistas ute.
Nåväl, såg ut som att det ändå skulle bli uppehåll i helgen, det är ju alltid något, ett steg i rätt riktning.
Känns skönt att inte vara vaken helt ensam dessa jobbnätter, har nämligen en krabat i magen som gör mig sällskap i form av små sparkar lite nu och då. :-)
Benny kom ju hem igår eftermiddag, det var riktigt härligt! Kändes nalta surt att fara och jobba denna natt, men vi får ju rå om varann hela helgen istället. Det gillas! ♥
 
Annars så har det inte hänt så mycket mer sen sist, jag & Nemo var ute två omgångar med cykeln igår - det är så skönt att cykla med honom, han verkar också uppskatta när det blir lite mer fart i "promenaden". Jag kan ju erkänna att det inte går så väldigt snabbt när jag är ute och går med honom nu, tempot har liksom blivit lite segare av någon anledning. ;-)
 
Det var allt för idag/natt.
På återhörande gott folk!
            ♥
- att somna och vakna vid din sida,
det är lycka för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback