2012-06-13 Go'väder!

Sitter just nu ute på altan och njuter en stund. Vi har verkligen sommar idag, me like!
Kom just ut ur duschen, eller inte jag utan Nemo. Bestämde att han skulle få sig en duschning nu när det är så bra väder ute - då slipper han vara inne och torka - han ligger här ute på altan i solen utmed jag! :)
Tidigare idag blev det en trevlig lunch på cafeét med Marina & två andra mammor, efter det for vi en sväng på varuhuset. Sen begav jag mig hem, tränade Nemo och det gick kanon. :) Så, som belöning blev det ju som sagt en dusch för hans del (inte för att han hoppar av glädje precis, men han tyckte nog det var svalt ocg skönt just idag).

Om en stund ska jag & Inga ut och gå med jyckarna och sen blir det nå middag, för att sedan fara på träning på Näset kl 18.
Har förresten hunnit med att olja in ytterdörren ett varv till idag, nu börjar det likna nått, som att vi har en ny dörr typ! :)
Förresten så känner jag mig alldeles överlycklig idag, mitt liv kan inte bli så mycket bättre!! :)
Tänka sig, vi är redan inne i vecka 21 (v.20+5)! Det är så mysigt när den lilla knodden sprattlar och har sig om mornarna & kvällarna, det får en verkligen att känna kärlek!♥

Kanske skriver en snutt imorgon, om hur träningen gick och lite sånt!
Nä, nu måste jag sticka - ska möta upp Inga!

Tjingeling.
     ♥
- love!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja tänk vad tiden går snabt ju! Redan havltid å nu väntar en sommar och de brukar ju bara svicha förbi! =) Så rätt vad det är så är det höst/vinter å så är lilla knodden här! =) Var tvungen att hejda mig på stan idag, var å tittade på alla småkläder - igen! =)

Kramar, å fortsätt att bara njuta av allt som händer!

2012-06-13 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback