2012-06-08 Spark.

Igårkväll kunde Benny för första gången känna en spark, knodden gjorde en riktig karatespark och den höll på så hela kvällen. :)
Mysigt, mysigt!

Idag har jag försökt att göra så lite som möjligt, laddar batterina för nattens jobb. Har vart ute med Nemo, dammsugit och bara tagit det lugnt. Hoppas natten flyter på bra, som sagt så har jag jobbat dagtid senaste tid så det ska bli spännande och se om kroppen ställt om sig och om jag blir galet trött eller ej. Brukar dock vara slut redan vid kl 21-22 på kvällarna. Nåväl få setill att ha med mig nå korsord eller något annat som håller en vaken. :)

Nu blir det middag.

Till alla er, ha en bra fredagseftermiddag & kväll.
      ♥
- ljuvligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Å vad mysigt med sparkar! Man kan ju ligga å mysa hur mycket som helst med händerna på magen ju! =) Å passa på nu, det är ju bara en begränsad tid med just detta mys! =) Sen blir det ju annat när bebisen kommer å faktiskt, det är ännu bättre! =)¨

Kramar, å håller tummarna att det går bra med jobbet inatt!

2012-06-08 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback