2012-06-07

En snabb uppdatering om det som hänt närmast..
Har haft fullt upp idag känns det som, det ena har avbytt det andra.
Har klippt gräset vilket var mer än behövligt, skönt att ha det gjort innan helgen - då får vi vara lediga utan nå måsten hängandes över oss. En sak lärde jag mig dock.. klipp aldrig mer gräset när det är småfuktigt, det blir astungt!
Sen har jag och Nemo vart på klubben och tränat, gick bra över lag - lite pudelfnatt vid inkallningen bara men det är sånt som kan hända.
Blir att ta det väldigt lugnt nu och snart sängen skulle jag tro, är så trött och slut efter dagen.
Blir att ladda imorgon inför nattjobb i två nätter, var evigheter sen jag jobbade natt känns det som men det ska nog gå bra, får ta med mig något som höjer blodsockret om det skulle behövas!
                     ♥
Nu till en underbar nyhet, Bennys syster Marina & hennes Victor ska ha smått igen,
som beräknas anlända i Januari, så William ska bli storebror & vår knodd i magen ska få en kusin till.
Stort grattis till er, det känns verkligen superkul!! :)

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!
        ♥
- livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback