2012-08-29

Go' förmiddag alla fina!
 
Redan onsdag, vad veckorna går fort, man hinner knappt med känns det som - då är det helg igen!
Men jag klagar inte. :-)
Jag är ju uppe med tuppen nuförtiden, igår var vi uppe redan kl 05, hann med att baka lite - vilket jag gjorde förra veckan & helgen också. Så nu får jag lugna mig ett tag för frysen är full. :-)
Kanske blir det att göra nå matbröd, det kan man ju äta upp direkt (är godast när det är färskt)!
Annars, ja toan på övervåningen börjar ta form och nu är det inte mycket kvar, i princip bara elektrikern som ska hit och dra lite el till spegelramen och taklampan. Gu' så härligt det är med en fräsch toa, ni ska få se före/efterbilder sen när allt är klart och vi har vart på IKEA och inhandlat lite småprylar som ska in på toan. :-)
Ser framemot det färdiga resultatet!!
Idag tar jag och nemo det mest chill, svärmor & selma har vart förbi på en kopp nu på morgonen och rörmokarn' poar på med att få fast toastolen just nu.
 
Så, nu blir det en sväng med Nemo och sen blir det nog soffan och kika igenom nå tidningar som svärmor kom med - pysseltidningar, passar mig perfekt, särskillt nuförtiden när jag har hela dan' på mig att pyssla & poa! :-)
 
Ha en fin dag allesammans!
- njut, var minut.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej! Kollade in din blogg och väntar med spänning på renoveringsfoton! Annars hoppas jag allt är bra med er. Och visst går tiden fort, inte bara i timmar och minuter räknat. Man kan ju räkna på antalet bakade bröd eller renoverade badrum också :-)

2012-09-07 @ 00:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback