2012-08-14

Nu var det dags för en uppdatering känner jag.
 
Helgen var bra, otroligt bra väder riktigt sommarväder. Vi for till piteå i lördags och mötte upp mamma och pappa på Nolia. Det var verkligen många år sen jag var på Nolia, så det var riktigt trevligt. Nog för att det var varm och man fick stanna och vila sig titt som tätt, men det var trevligt iaf. =)
Söndagen var lugn, vi gorde inte mycket. Jag låg mest i soffan efter gårdagens bravader och Benny klippte gräset och poade på ute och for sen en sväng med hojen. Jannike & flickorna kom om en sväng, så det passade ju bra - slapp vara ensam en stund. Alltid lika trevligt när de kommer. =) Blev middag i Udal, grillade hamburgare - Mmm..
Sen när vi kom hem så gjorde vi upp en eld i grillringen och bara myste, riktigt skönt & mysigt. 
Justja, i fredags var vi på bio - batman. Den var riktigt bra faktiskt. =) Dock lite lång (typ 2 timmar) och att sitta i en biostol med pyret i magen som var lite vild emellanåt kanske inte är att rekomendera precis. :p
Igår, måndag, kom hantverkarna och började med toarenoveringen - härliiiigt! Jag ser verkligen framemot när allt är klart. Blev lunch på caféet med Marina också, trevligt som alltid.
Tänka sig, vi är redan i v.30 (29+4) - tiden bara rusar iväg. Nu är det inte länge kvar! =)
Åh, vad vi längtar efter dig, hjärtat vårat!! ♥
 
Idag fyller sötaste Joel hela 1 år, grattis lilla vän! Hoppas du får en fin dag med massa tårta & paket. =)
 
Ha en bra dag allesammans!
- lycka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback