2012-08-06 Underbar helg.

Hej hallå!
Har jobbat hela helgen, vilket har gått hyffsat bra. Men jag känner att det absolut räcker med de timmar jag gör..
I lördags blev det grillning hos Urban & Veronica - supertrevligt och med mycket skratt! :-)
Benny checkade av läget på hotellet senare och jag for hem och la mig, hade en rygg som inte var riktigt sammarbetsvillig och jag skulle upp och jobba söndan' dessutom.
 
 
 
 
Igår firade jag & Benny vår förlovnings- och årsdag. Shittans vad tiden rusar iväg - redan 6 år sedan vi träffades för första gången. :-) Det var nog det bästa som kunde hända mig & det är det bästa som hänt mig, vilken otroligt tur jag haft. Orden finns inte som kan förklara vad jag känner för dig för det är så otroligt mycket, så det närmaste jag kommer är att säga att jag älskar dig!
Vill aldrig vara utan dig - Benny, du är speciell!
 
Idag har jag målat två element, måste nog köpa mer färg så jag kan måla lite till - blir ju en välda skillnad när man gör sånadär småfix. Behövs inte mycket. :-)
Dom kommer till veckan och börjar med badrummet, målar'n var förbi imorse och mätte så nu skulle han fixa med mattan & väggarna. Kommer bli kanon, längtar såå tills det är klart.
 
Annars så har jag inga vidare plander idag, blir nog att ta det väldigt lungt!
Vaknade förresten vid halv fem imorse av att den lilla krabaten sparkades rejält på revbenen (har aldrig kännt det så långt upp tidigare eftersom lill'n har hållt sig långt nere och bara sparkat i sidled typ).
Det var iaf inte det minsta härligt, men det är bara att gilla läget liksom. Känns i varje fall bra att det rör sig där inne.. ;-)
Så jag gick upp och åt en frukt och somnade sedan om för att vakna kl 06 igen, så då var det bara att he sig upp och börja dagen. Pudeln var dock inte så nöjd, han hade nog sett framemot sovmorgon. :-)
 
 
Ha en fin dag allesammans!
- fånga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback