2012-04-30

Har haft väldigt fullt upp med allt möjligt de senaste dagarna, så därför har det vart lite bloggande.
Det blev ändrade planer i torsdags, jag & Nemo följde pappa till Lycksele eftersom han skulle dit med några saker till jobbet. Och det var ju perfekt att passa på att ta en shoppingdag säg. :)
Vi åt lunch på Lorentus, fikade på Indo och jag hann med att shoppa lite smått på Lindex & Villa Veja. :)
Blev en hjälmmössa, tossor & ett par byxor till bebis & lite underkläder till mig själv. :)


(Pappa & Jag lunchar på Lorentus & tog ett fika på mitt älskade Indo)

Fredagen spenderades i Lycksele, igen. Denna dag med Marina & William, blev en sväng in på Lindex igen - men idag köpte jag lite kläder till min systerdotter Siri. :)
Sen gjorde vi resten av stan, blev ett nagellack rikare. Sen blev det en sväng in på möbelaffären och jag & Marina blev störtförälskade i en svart taklampa, bägga två. Så det slutade med att vi köpte oss var sin. Haha..
Lunchen blev hos Åse & Lars (Marinas svärföräldrar). Mycket trevligt & gott.
Fredagkväll blev det firande av Stefan i Udal, med smörgåstårta, gräddtårra & massa fika. Han fyller 30 år idag (30/4) GRATTIS, så vi firade honom lite i förskott när alla kunde samlas. Av oss alla fick han en resecheck, så han har verkligen något att se framemot. :)


(Lampan som fick följa med hem från Lycksele, finns en likadan hos Marina..haha)

Lördagen spenderades mestadels utomhus, det var kanonfint väder & marknad här i Norsjö.
Jag & Inga var bjudna till Åsa & Uffe på middag, grillat - gusisändå så gott!
Mycke surr & mycke skratt bjöds det på. Tack för en otroligt rolig kväll. Blev några vara på samhället under kvällen innan brudarna for på puben, jag var så trött så jag for hem till min älskade sambo & vi gjorde kväll strax efter. :)


(Uffe & Åsa hugger in på den goda maten och Inga likaså. Samt en egobild på hur jag såg ut kvällen till ära)

(Bennys middag - för riktiga män påstod han..) :)

Igår, söndag, började vi med att fika ute på altan i solen. Åh så skönt det är med vår alltså..
Sen så började vi med att riva innertaket i garaget, det har varit fukt en tid på några plankor så vi öppnade upp för att kolla vart problemet var. Så nu har vi rivit typ halva taket (nej, inte riktigt, drygt 1x2m). Nu ska det få stå öppet till sommaren kommer och sen ska vi byta någon regel och sen bygga åt det. Eller om vi behåller det öppet och gör förvaring där.. det återstår att se. :)
Hann med en härlig promenad med Marina & Gaston också, vi släppte dom små vildingarna och det gick kanon. :)


(Nemo Och Gaston lär kanna varann)

(Är något stolt att ha fått denna kaktus att blomma)

Idag, måndag, blir det att fara till Arvidsjaur på majbrasa & äta middag hos mamma & pappa. Ska bli trevligt!
Jag har hunnit med att prata med Sara, Siri & Eskil på datorn, gått en promenad med Nemo & plockat bort i köket. Så nu ska jag bara ta det lilla lugna tills Benny kommer hem och vi drar iväg.

Ni får ha en sån bra valborgs allesammans!
     ♥
- relax.

Kommentarer
Postat av: gissa !!!!

Tror du har bloggtorka.. himmla tur de bara är ca 1 mil ner till samhälle så man kan komma o kolla till er alla..haha.

2012-05-10 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback