2012-04-23

Idag har det snöat hejvilt, man börjar ju tro att vi befinner oss i december mer än april.
Men snart så, snart kommer värmen & sommaren. ;)
Igår tog jag & Inga en 2 timmars promenad och sen avslutade vi med en glass på Uffes.
Har helt snöat in mig på isglassar nu, så det blev en Calippo - mumma. :)
Ikväll blev det en promenad på 1,5 timme, är riktigt skönt ute om man bortser från all slasksnö. ;)
Sen när jag kom in efter promenaden blev det att plocka Nemos öron och klippa hans klor, så nu är det gjort!
Tog och tvättade upp hans bädd också,
vilket var väldigt behövligt eftersom han har tuggat en massa ben på den
(så ni kan ju tänka er att den var lagomt mojsig).
Och medan jag tvättade så tog Benny och skurade golven. Härligt att ha det gjort! :)

Jag har gått in i vecka 14 nu (13+2), så det känns riktigt skönt!
Mår relativt bra, eller för det mesta faktiskt.
Det är lite jobbigt att jobba natt dock, mår rättså illa mellan midnatt och ända till jag slutar kl 07.
Men det ska väl bli bättre det också får vi hoppas, men jag klagar inte! :)
Är inte lika trött nu heller som tidigare, vilket är otroligt skönt.
Tar dock gärna en powernap ibland efter middagen. ;)



Så, det var en liten uppdatering om läget.
På återhörande!
         ♥
- lyckligaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback