2012-04-19

Slänger in ett snabbt inlägg, börjar jobbet kl 21.00 och imorgon kl 07 har jag helg, sweet!!
Sitter och ser hockeyn, håller tummar & tår för SAIK!! Har blitt värsta hockeyberoende, shittans alltså.. ;)

Idag har jag & Nemo tagit det rätt lugnt. Vi har börjat med att ge honom ett mål torrfoder & det andra målet färskfoder, det är ju som smidigt om han kan äta bägge delarna liksom. Det är ju lite bök med färskfodret, komma ihåg att tina det osv. Sen kan det ju vara bra med en blandad kost också. Samt smidigt om man skulle fara bort någon gång, så slipper man tänka på frys för maten - då kan han ju äta pellets! :)
Så vi får se hur det går, men han åt då med god aptit till middagen (pellets).

I helgen har vi bara ett kalas inplanerat, sen blir det lugnt - ta dagen som den kommer. Eventuellt att vi skottar upp uteplatsen och eldar lite.. grilla nån korv. :)

Nä, gott folk, nu ska jag klä mig och sen börja fara mot jobbet.
Ni får ha en fortsatt bra torsdagkväll!
            ♦
- vart är du? Våren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback