2012-04-18

Go'kväll!
Blev utringd på vak inatt, så nu sitter jag på jobbet och det är för tillfället väldigt lugnt.
Hockeyn var spännande partivis & vi vann denna match! Härliga tider!! :)) Det gjorde min kväll. ;)

Fick ett stort paket på posten idag, hela 7kg tugnt! Från syrran & det var fullproppat med mammakläder & födelsedagspresenter! Tack så väldigt mycket! :))
Behöver inte shoppa nå kläder, det kan jag lova. ;)
Annars har det varit stilla lugnt, gjorde tacopaj till middag. Helt perfekt, blir ju rätt många matlådor om man gör en större paj. :)
Imorgon blir det lugnt skulle jag tro, var meningen att jag, Marie & Joel skulle på babysim men jag går ju av mitt pass kl 7, så det kändes ut som att jag skulle behöva lite sömn för att inte drunkna!
Så det blir att fara nästa vecka istället, mysigt!! :))

Nu ska jag fortsätta läsa lite; Mia Skäringer's Aviga Maria! Grymt bra, älskar henne så enormt!
Hon är bara för skön & hon känns så äkta på nå vis! Hennes böcker är verkligen att rekommendera! :)

Ta det lugnt i natten!
På återhörande.
      ♦
-Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback