2012-04-18 (Du & jag döden)

Sitter och lyssnar på Kent - den döda vinkeln (och massa andra Kentlåtar för den delen).
Ibland får man ju återfall och gräver fram gamla godingar som man lagt på hyllan och låtit damma över,
ikväll är en sån kväll - plockar fram minnen från den dammiga hyllan.
Jag & Benny har suttit och lyssnat på bla Piff & Puff intro och massa andra barnprogramsintron. Minnen. :)
Bäst att börja träna.. ;)

Vi har tagit det väldigt piano ikväll vill jag lova, ätit & sen tagit det lugnt i soffan.
Vikt lite tvätt & sånt trevligt.
Har inga direkta planer för morgondagen, fåse vad den har att erbjuda.
Har just svalt en kiwi, dock inte hel och hållen, och nu blir det att chilla lite till,
sen tror jag minsann att det blir en dejt med John Blund.

Ha en fortsatt bra kväll.
            ♦
- njuter av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback