2012-04-16 (del två)


Har nog inte gått så mycket på en dag som jag gjort idag. =)
Var underbart väder idag alltså,
så jag & Marie var ute och gick i ca 1,5 timme,
sen vaknade Joel så han fick sig lite lunch när vi kom oss hem. :) 

Efter middagen for jag & Benny förbi hans morfar och surrade lite,
efter det blev det en 2 timmars promenad med Inga & Tiio.
Vi har en väldigt trött hund nu vill jag lova, men det är bara passa på att vara ute när tillfället ges.
Jannike var förbi en sväng förresten, före middagen.
Var trevligt att träffa henne en snabbis, måste ta mig dit någon dag - bara hon inte jobbar. :)
Nåväl, imorgon blir det lugnt.
Svärmor skulle kika förbi annars är det inget inplanerat. Kan vara skönt det också!
Annars är det som lugnt resten av veckan också,
blir att dejta Marie & Joel på onsdag igen, trevligt! :)
Och jobb på fredag, sen fyller ju lillan (Isabell, stor tjejen) & svärfar år på lördag, så då blir det att fira dom!


Nu ska jag ta mig ett juiceglas och sen blir det lite tv innan sängen!

- sol, sol underbara sol.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback