2012-04-15


Tog mig upp imorse utan problem, vaknade första gången vid kl 04
(som vanligt nuför tiden).
Dagen på jobbet flöt på bra, har ju haft det så lyxigt att både lunchen & middagen har varit serverade när jag kommit hem
- finaste sambon har jag minsann! :)

Vi har hunnit rycka Nemos öron ikväll, vilket han inte gillade det minsta eftersom det var typ 1,5 månad sen vi gjorde det sist.

Så han testade oss lite men vi gav oss inte och tillslut så accepterade han läget.
Så nu har vi lovat oss själva att vi ska bli duktigare på att hålla efter hans öron, en gång i veckan.
Bara vi kan hålla det också.

Sitter och ser hockeyn med spänning, dock får jag göra det själv.
Benny är inte nå vidare intresserad. ;)
Tur vi har olika intressen då, han trivs så bra i sitt tv-spelsrum! :)

Nä, fixa lite innan det är läggdags.
Ha en fin söndagsavslutning allesammans.

- mitt hjärta ler.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback