2012-04-14

En hel del har hunnits med idag.
Eller kan väl börja med gårdagen, fick mig en riktigt fin & söt dator av Benny - tack älskling! :)
Så jag inviger den faktiskt nu (ligger i sovrummet).
Tog hela gårdagen & en bit inpå denna dag att uppdatera den, men nu går den kanonfint.
Som sagt, den är så söt & smidig. ;) Vit till färgen.

Idag blev det att fara till Lycksele eftersom jag såg en annons igår på blocket att dom sålde ut barnvagnar på Bergs (leksaksgrottan) eftersom dom ska byta lokal. Så vi skyndade oss dit, hängde typ på låset. ;)
Mycket riktigt, dom hade utförsälgning och vi slog till på en Emmaljunga Mondial Duo Combi Uniq 310. Supernöjd!! Hade ju tänkt oss en begagnad, för en ny barnvagn är det rätt så mycket pengar i men nu när den var nedsatt från 8800:- till 6000:- så var det inte så mycket att fundera om. :)



Dessutom så köpte vi skötväskan till (20% på ord.pris) och 2 st täcken (barnvagn/spjälsäng), bitleksak & sängkläder eftersom de hade 90% på det. Med andra ord, helt lyckat!! =)

Sen fyndade jag lite mer smått & gott, på chicka boom, en tröja till mig själv bland annat. 
Och inte att förglömma, blev det ju en fika på Indo såklart!

Påväg hem från lse for vi förbi Kent & Hanna och surrade, så roligt att träffa dom. Blir alltid så mycket skratt! :)
Och nu ikväll så har vi sett en film, huvudjägarna, en dansk film och faktiskt riktigt bra! Rekommenderas. 

Nu ska jag sova, ska upp kl 06 imorrn & jobba!
Sen blir det hockey efter jobbet.

Ha det fint & sov gott, när det är dags för er att krypa till kojs! :)

- tack för att jag får uppleva kärleken - dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback