2012-04-07

Glad påsk önskar jag er alla!

Igår tog vi det relativt lugnt, jag hade jobbat natten så jag sov till ca 12,
 sen så inväntade vi familjemiddagen i Udal.
Mycket trevligt & god mat som alltid!
Alla Bennys syskon med & utan familjer var där.
Vi var förbi Inga-Lena en sväng också innan middagen, surrade & fikade.
Blev soffläge under kvällen med filmen The Thing från 2011.
Den var väl sisådär, vi har väl sett bättre.

Nu inväntar vi att mamma & pappa ska komma.
Blir påskmiddag & umgås. :)

Nemo är förresten bättre nu, han är sitt gamla jag & vi njuter!
Hoppas han slipper vara sjuk mer, vi börjar bli smått less på att ränna till veterinären varje vecka.. Men det är tur som är duktiga!
Det visade sig att det inte var epilepsi förresten, vilket känns jätteskönt!
Han hade fått hjärnhinneinflammation, inte så bra det heller men det är iaf övergående vilket inte epilepsi är.
Och han svarar bra på medicinen också.

Pysslade lite med den nya headern till bloggen,
så nu får den se ut såhär ett tag. :)




Nä, nu ska jag ta och valla dammsugaren tror jag minsann
(följer med så mycket smågrus den här årstiden med hunden).

Ha en fortsatt bra dag allesammans!

- LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Marina

Riktigt fin design! :) Kram

Postat av: Sara

Glad påsk på er med! Å väldigt fin ny design! =) Å grattis igen syrran, ska bli så skoj! =) Kramar!

2012-04-07 @ 21:56:04
Postat av: Emma

Tack ska ni ha. :)



Syrran, ja det blir ju spännande. Och roligt för kusinerna (på alla håll), skiljer ju inte så mycket i ålder. :)



Kramar

2012-04-07 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback