2012-04-03

Bakslag.
Nemo har haft ett epilepsianfall idag, vaknade vid kl 08-09 av att det "bompade"
(trodde det var grannen som hackade is eller dylikt).
Men när jag kom upp fann jag Nemo i köket och han såg väldigt rädd & skamsen ut.
Har pratat med våt veterinär i stan, så vi ska avvakta och se hur det artar sig.
Bara vila som gäller för pudeln nu!!

Han som just blivit "frisk" eller iaf bättre efter B12 behandlingen som han fått de senaste 6 veckorna.
Men då kommer detta. Suck.
Han är helt spak idag, inte sig själv alls. Bara står och stirrar in i väggen eller så ligger han och sover.
Han har väldigt svårt att lägga sig ner så vi måste hjälpa honom på plats.
Lillhjärtat!! =(
Känns inge vidare, man är som så hjälplös.
Nåväl, hoppas & ber till gudarna att detta var hans första och enda anfall.

Så medan han har varit chackmatt så passade jag på att baka som jag hade palnerat.
Blev 50 st Lemoncurd gifflar. Blev mycket goda vill jag lova.
Blir att baka nå vanliga kanelbullar senare i veckan. =)

Imorgon blir det lunch med Marina och sen är det dags för två jobbnätter.
Tur Nemo har husse hemma på nätterna!
Känns inget vidare att behöva lämna honom nu när han är såhär ynklig.
Vår lillkille.
Han ligger och sover på sin bädd i tvrummet med huvudet halverst i mitt knä nu.♥

Nä, nu ska vi nog ta oss lite fika och sen se några till avsnitt av the Walking dead.
Sjukt bra serie vi fastnat för! :)



Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

- bakom molnen är himlen alltid blå..


Kommentarer
Postat av: jannike

Men så hemskt :( Hoppas verkligen att de inte kommer att hända igen.. Inte alls kul att läsa. Hoppas att de löser sig för honom :)



Ps, jag hänger gärna med på fika någon gång med.

Kram / Jannike

2012-04-03 @ 21:16:47
Postat av: Emma

Nej känns ut som att detta var det sista vi behövde! Men lite

att göra något åt - bara hoppas på det bästa! :)



Ja, det får du gärna, var ett tag ses vi sågs nu ju! <3

Det måste de ju bli ändring på. :)

2012-04-03 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback