2012-04-01

Blev en sväng till stan idag, mest för att storhandla på Ica maxi.
Men det blev som vanligt lite annat också.
 Benny förnyade garderoben med nå jeans, t-shirts och en galet fin långärmad tröja! :)
Från det ena till det andra - Jag är såå sugen på att klippa mig!!
Vill till Lycksele, dom är så duktiga där. :)
Kanske måste boka mig en tid, är så less på mitt hår nu.. blir nästan galen! ;)

Nä, mer uppdatering någon dag när jag är ledig (jobbar sista natten för denna helg). :)

Tills dess, ha det fint!

 - Njuter.

Kommentarer
Postat av: Marina

Boka in en tid i Lse hos frissan så kan vi följas dit någon dag :) Kram

Postat av: Emma

ja, jag får nog göra det nu efter att mitt vik är slut, då kan jag ju ta vilken tid som helst. =)

Vi får surra mer imorgon, på lunchen. ;)

2012-04-03 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback