Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Våren gav ett smakprov idag - åh, gud - ge oss sommar, nu - snart!!

Benny jobbar natt i veckan så vi passade på att vara ute under förmiddagen. Vi packade fikasäcken och tog med hunden ut på sjön. Jisses vad härligt det är att vara ute nu när solen faktiskt börjar värma litegranna i ansiktet!
Efter det så var nemo rätt slö så då passade vi på att rycka hans öron, vilket han tycker är mindre kul. Men han var så pass matt efter uteaktiviteterna så det gick kanon att plocka dem!
(och igårkväll tog vi klorna, nu ligger vi på plus-sidan vad gäller hundservicen)! =)

Min älskade sambo & själsfrände fyllde ju år i torsdags, så han kan ju faktiskt få ett grattis här på bloggen - Grattis älskling, hela 27 år!
Du blir bara finare och finare med åren. ;)

- Älskar dig! Nu - alltid! 

I fredags var vi på 3D bio, Sanctum, och det var en upplevelse - jag är grymt sugen på att se en till, snart!!
Det var väldigt gripande, filmen & känslan med 3D!
Me like!
Efter bion kom vi hem till ett "fullt hus", mamma & pappa hade kommit eftersom de hade vart i stan på bokrean. Så vi surrade & fikade. Mycket trevligt, tack för all go'fika & titten såklart! :)

Blev otippat en bastukväll i lördags, med massa trevlig folk.
Sen bar det iväg på hotelle & pubkväll. Det var ett tag sen jag hade så roligt när jag gått ut.
Riktigt lyckat! :)

Igår, måndag, blev det simning och sen bara en välförtjänt soffkväll framför tv och Halv åtta hos mig, med Nemo & husse'n i huset.
Denna vecka bjuder på jobb imorgon samt att jag ska följa med Inga till Kalix på torsdag,
(går av torsdagmorgon kl 07 och vi far kring 08).
He kom å' bli kanon!
Hon ska nämligen fara och hämta en valp - åh, så valpsjuk man kommer bli.. =)
Ska i varje fall bli spännande att se det lilla livet!

Till helgen blir det rätt lugnt för vår del, vi ska vara barnvakt lördag-söndag och på fredan' blir det lite klippning av Nemo (tassar/nos).
Jag vill ha helg, nu - vill umgås med min andra hälft!! ♥

Bjuder på lite kort från slutet av förre veckan/helgen & idag.

ena tårtan.andra tårtan.detalj.B's födelsedagspresenter.
Födelsedagsfikat & lite presenter.

triss. :)Benny & finaste hunden.
Lite spänning samt mina två guldklimpar!

Nemo!Trött pudel.
Såhär stor börjar Nemo på att vara.. våran älskade hund!

alla firrarna.
Rosentetra.
Firre.
Fiskarna i hemmet.

Gässssp!
Det tar på att vara modell.

Stilig pudel.
Husse & Nemo.
Nemo.Språng.Älskar snö.Husse & Nemo.Sötisen.
Vart är pinnen?MIN pinne!! :)pinne.
Förmiddagen idag, i bilder!
Det är så härligt att vara ute och busa med Nemo,
 - han värmer våra hjärtan detta lilla liv! :)

Här ska klippas. =)
Fick min klippbok igår - nu blir det att testa lite frisyrer på Nemo.

Min bok....eller vad är det för nå? egentligen..
Nemo gillar den nya boken.. eller? :)

Grattis älskade vän!
Sist men inte minst,
så ser vi framemot sommaren av en alldeles speciell anledning,
 - vi är bjuden på bröllop!
Vi är så glada för er skull!


Det var allt för denna gång, tills vi hörs nästa gång - simma lugnt!

- Kärlek till dig Benny, framtiden & livet!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kul med alla vackra foton. Vinterlandskapet är trevligt att se på, på avstånd ;-)

Däremot hade jag gärna varit fysiskt närvarande när du fotograferade tårtorna. Men då hade det kanske inte blivit några foton :-)

Ha det gott, hälsa Benny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback