Har jag nämnt..

..att vi skaffat ny bil för ett tag sen?
Vi kör numera passat och jag stortrivs med denna bil!! 
Det är grymt skönt med en nyare bil också! :)

passatenpassaten
Nybilen.

Annars då?
Helgen som var hade vi Isabell hos oss från lördag till söndan'.
Det gick kanonbra och hon är verkligen lätt att ta hand om.
Vi var ute en hel del, grillade korv/åkte bob/busade med nemo.
Sen så hann vi med att måla/se på film/lördagsmys med glass & godis. :)
Det var i alla fall trevligt att vara barnvakt,
jag & Benny fick ju bli barn på nytt - pyssla & leka på! :)

Denna vecka ha det blitt jobb för min del, har även jobb hela nästa vecka.
Känns bra att gå på en rad så man vet hur man ska jobba osv.
Så idag har jag kvällsturen, börjar kl 15.00 och imorgon blir det kortdagen, börjar kl 06.50 - 14.50!
 Sen är det helg!! =)
Jag & Benny har inte riktigt bestämt oss ännu för vad vi ska hitta på - vi var sugna på att fara någerst och bara umgås - vi två!
Så vi får se vad helgen har att bjuda på.
Jag & Inga var till Malå en sväng i tisdags och kollade lite.
Jag hittade ett halsband åt Nemo, dito som hans reflexkoppel så det blev ju kanoners!
Blev att fika på Dungers också - de har så sjukt goda citronbiskvier där..
Man kan bara inte låta bli. :)

Nu ska jag dricka upp kaffet
(som är lagomt kallt vid dehär laget, typ som en starkare variant av ice coffee)!



- erfarenhet är att veta en massa saker man inte bör göra.
William S Knudsen


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kul foto med vit bil i vit omgivning. Vi får höras, gärna i helgen, om ni inte har hittat på något särskilt förstås och du inte har tillgång till datorn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback